The beginning

Detta inlägg är flyttat från en annan blogg. Inlägget är skrivet 1 april, 2017.

De första orden är nu skrivna. Har suttit ett tag och funderat på om det här verkligen är en klok idé. Men verkar som att jag nu bestämt mig för att det är det. Hur som helst. Jag är en maskrosunge och 26 år. Har bloggat tidigare i flera år och älskar att skriva. För mig är det som terapi.


För flera år sen sa jag upp kontakten med min ena förälder, och det är anledningen till att jag idag tvingas vara anonym. Jag vill inte längre utsätta mig själv för hotkommentarer av denna person och av hennes anhängare. 

Den här bloggen kommer att fungera som en dagbok där jag helt enkelt skriver av mig precis allt det jag vill och behöver få ur mig. Mitt mål är inte att få läsare, men om jag får det så är det givetvis kul. Kanske kan vi stötta och hjälpa varandra! Huvudmålet med den här bloggen är att jag ska kunna få skriva helt öppet och ocensurerat rakt från hjärtat - för att lätta på tyngden och få ner mina tankar och känslor i text. Jag vill kunna följa min utveckling på den här bloggen och gå bak och läsa, precis som med en fysisk dagbok.

Låt dagboksskrivandet börja!
Allmänt | |
Upp